Dr. Phil asked me if I can draw him for 50 days so I finally gave in 👀lol😄 | JULIA GISELLA #shorts

  • күнү жарыяланды Ай мурун

    JULIA GISELLA

    узактыгы: 00:10

    Hi I am Julia and I do some art and other stuff 💕
    I am also on Instagram, TikTok and Snap:
    Instagram: @julia_gisella julia_gisella
    TikTok: @juliagisella www.tiktok.com/@juliagisella?
    Snapchat: @juliagisella
    art shop: www.juliagisella.com
    PR/Business: julia@kyra.com

Billie Eilish’s bag of Takis
Billie Eilish’s bag of Takis

Imagine he sees this and gets really confused 🤚🏻

19 саат мурун
•Hønëy Bēē•
•Hønëy Bēē•

@DrPhil

2 күн мурун
Christine Doxsee
Christine Doxsee

UGH THEY COVERED THE MUSIC

4 күн мурун
Jonada Xhafa
Jonada Xhafa

@Dr Phil

5 күн мурун
au queen the vlogger
au queen the vlogger

Go go go go go go go go go go go

5 күн мурун
Crystal Eroglu
Crystal Eroglu

The sides of his forehead don’t look right

5 күн мурун
xX ძმოlმ-chan X x
xX ძმოlმ-chan X x

Can you draw Suga from BTS ? 🤗

7 күн мурун
cute girl
cute girl

Good job the drawing looks real

8 күн мурун
•flúttéring bútterfly•
•flúttéring bútterfly•

Drphill wake up

9 күн мурун
jassmanak.destiny
jassmanak.destiny

DAY 1 of asking Julia to draw JASS MANAK ❤️🖤

9 күн мурун
DIMS
DIMS

Can you do my insta profil (doucelineirakoze)

9 күн мурун
sub4cookies
sub4cookies

@shit I was told to do it dont call the fbi on me

9 күн мурун
CatNoLikeBannana
CatNoLikeBannana

@DrPhil

9 күн мурун
•Chim Chim Ssi•
•Chim Chim Ssi•

*Dr.Phil* WHERE AREEEE YOUUUUU?!!!

10 күн мурун
Donovan Sales
Donovan Sales

UAU

10 күн мурун
lil reggie's depression
lil reggie's depression

😄

10 күн мурун
Gacha fluffy Gacha life
Gacha fluffy Gacha life

😩 SO CUTE BRO!!

10 күн мурун
Tekla Robakidze
Tekla Robakidze

Julia can you please draw me?🥺

10 күн мурун
Anna Schnierle
Anna Schnierle

Please draw a hp character

10 күн мурун
Lilbaby2012 Ioi
Lilbaby2012 Ioi

What?!

11 күн мурун
Leona Kolak
Leona Kolak

O m g

11 күн мурун
CrashXD
CrashXD

draw The sith lord or Count Dookoo from star wars.

11 күн мурун
Ricky Webb
Ricky Webb

Cringe

12 күн мурун
Rae Rae
Rae Rae

no need to lie about the texts. u could of just said u wanted to draw him. we would have watched it anywayy

12 күн мурун
Ebyal Miranda
Ebyal Miranda

You go girl

12 күн мурун
Harukii .
Harukii .

what happened to the other half of the video 😀😄

12 күн мурун
Damion W
Damion W

Lol I thought it was going to be freddy mercury

13 күн мурун
Aleeka Narendra
Aleeka Narendra

@drphil !!!!!

13 күн мурун
mAsterious Knowledge
mAsterious Knowledge

Lol who got it right?

13 күн мурун
Tyrone Jr.
Tyrone Jr.

@drphil

13 күн мурун
ItzJust_Alex
ItzJust_Alex

OHO MAH GAWD

13 күн мурун
v0id_Blossoms
v0id_Blossoms

Lol stop faking that celebs are begging and texting you to draw them just stop- Your art is already good

13 күн мурун
allan Mauricio figueroa
allan Mauricio figueroa

Stop pertending that celebrties are texting you and asking you to draw them you are SOOO good at drawing you dont have to pertend that celebrties text you you all already really good at drawing you dont need that kind of attinteon

13 күн мурун
Dedar Alam
Dedar Alam

This is good nobody steals ur art 🎨

13 күн мурун
Parthib Barua
Parthib Barua

Fake... Fake... Fake

13 күн мурун
Χριστίνα Σβάρνα
Χριστίνα Σβάρνα

Love your work

13 күн мурун
{ siriabsorn choochote }
{ siriabsorn choochote }

Wow that so amazing

14 күн мурун
Crazy person Peeps
Crazy person Peeps

Bruh she is insane at art anyone else like me and can’t draw to save there life 😂

14 күн мурун
NAUFAL
NAUFAL

I'm shocked he used the "🥺" emoji😳.

14 күн мурун
charlattedecafe
charlattedecafe

Wtf

14 күн мурун
Hayden Labyrinth
Hayden Labyrinth

Why would you say no to the legend Dr Phil any way like man are you messed up

14 күн мурун
Sam Grimeau
Sam Grimeau

Wow 50 days

14 күн мурун
shadow fox
shadow fox

Your vary talented

14 күн мурун
Alisha M
Alisha M

Ur a bad lier u don't have to lie about doctor Phil asking u to draw him I don't believe that doctor Phil used 🥺 emoji and asks u for 50 days and ofcourse u won't have said no!!!

15 күн мурун
GachaTilGlitch
GachaTilGlitch

R these true lol I get confused

15 күн мурун
Zulfah Parker
Zulfah Parker

Let's hope she doesn't get copystriked by dr phil

15 күн мурун
zGlitchedxX
zGlitchedxX

I wish u could draw my pfp TwT

15 күн мурун
zGlitchedxX
zGlitchedxX

WOAH..

15 күн мурун
CHEEKY ZEYNEP
CHEEKY ZEYNEP

that is not a picture for sure ( faints ) can you please draw me,you can look at my TikTok and see my face. thank you PS : TikTok : CHEEKY ZEYNEP

15 күн мурун
T Rosebud
T Rosebud

Girl "please make a fake dr. Phil account for me to do this video" Friend "fine"

15 күн мурун
Deepak Varman
Deepak Varman

Can you draw me please

15 күн мурун
•puppydogface•
•puppydogface•

#JULIAGISELLADRAWSDOCTORPHILL

15 күн мурун
Melaney Pearl
Melaney Pearl

Can you draw my cat..!? (Look at my only vid) 🥺🥺

15 күн мурун
Aamna Rajput
Aamna Rajput

Me not knowing who dr.phil is 👁️👄👁️

15 күн мурун
Briana Graves
Briana Graves

@drphill

15 күн мурун
Fatt Fatt
Fatt Fatt

yeah that is so fake. its incredibly diffult to believe he cant take no for an answer and uses "🥺🥺"

15 күн мурун
Annie Heath
Annie Heath

Wow

15 күн мурун
Adrien Agreste
Adrien Agreste

Oh my God you're so talented one time I tried to draw a dog that look like a rat

15 күн мурун
LiFe wiTh GeNeY
LiFe wiTh GeNeY

Her drawings make me so happy 😁

15 күн мурун
Page Livingston
Page Livingston

#Dr.Phil

15 күн мурун
XxBubblegum _BishxX
XxBubblegum _BishxX

LMFAO IK ITS FAKE BUT ITS FUNNY-

15 күн мурун
cate Kirby
cate Kirby

It looks like a photo I Love It Like if u agree

15 күн мурун
TheGoofyDino
TheGoofyDino

for anyone who thinks she faked the dr Phil texting yes it is fake but she’s not trying to pretend it’s real it was a joke lol

15 күн мурун
TheGoofyDino
TheGoofyDino

omg that’s amazing

15 күн мурун
swayampurna mishra
swayampurna mishra

U are mean but good

16 күн мурун
Ashlyn Matthews
Ashlyn Matthews

omg this so so amazing

16 күн мурун
Neo Politan
Neo Politan

Sure

16 күн мурун
Caitlyn Cook
Caitlyn Cook

Can you do my profile pick even if you don’t do it I still love you 🥺

16 күн мурун
London
London

She is so good, I could never

16 күн мурун
Eila Zerbe
Eila Zerbe

Your art is insanely good but plz stop w the fake celeb texting stories

16 күн мурун
OLIVIA NUDING
OLIVIA NUDING

THATS CRAZY GOOD

16 күн мурун
Doris Stelmack
Doris Stelmack

OMG WOW

16 күн мурун
PixelRaven
PixelRaven

OMG

16 күн мурун
Chandreyee Das
Chandreyee Das

Imagine being this important

16 күн мурун
josie royal
josie royal

If u never drew him he would have sent u to the ranch

16 күн мурун
Sulaym Rehmani
Sulaym Rehmani

dr Phil watching this video and trying to remember since WHENN did I MESSAGE THIS GIRLLL???

16 күн мурун
mafe the alpaca
mafe the alpaca

dr phil using the "🥺" emoji bruh

16 күн мурун
Digital Evolution
Digital Evolution

She cute O.o i love the geometry of her face Killer art skills in my books are a plus 😂 #Insta-sub ❤

16 күн мурун
`
`

F in the chat if you thought it was real.

16 күн мурун
Tofu ÙwÚ
Tofu ÙwÚ

You to good🤩

16 күн мурун
Anwitha Nair
Anwitha Nair

Wow you draw like Bella good God bless your talent😊🤗

16 күн мурун
Siddhi Talekar ••
Siddhi Talekar ••

Plz stop with the fake texts, it’s cringey like bruh

16 күн мурун
Sosa •
Sosa •

Can u like just draw shit. U dont have to lie lol

16 күн мурун
Muskaan Nisar
Muskaan Nisar

Rip people who thought he really texted her

16 күн мурун
queen_ C H E R R Y
queen_ C H E R R Y

She is talented ✨

16 күн мурун
karuraable
karuraable

omg pls stop

16 күн мурун
Ljubbica
Ljubbica

Can you draw me???????

16 күн мурун
meliene martinez fan
meliene martinez fan

wow 😮😮😮

16 күн мурун
Sepia Divinity
Sepia Divinity

Look at men, always pressuring women!! Love to see it 🥰

16 күн мурун
Rush star
Rush star

So................. which is this app by u edited the whole fake story.

16 күн мурун
Amy W
Amy W

Wow this girl is gorgeous and talented 😍

16 күн мурун
angel🌸✨
angel🌸✨

Why are y'all thinking that she's serious about the texting thing? 💀

17 күн мурун
Journaling Junky
Journaling Junky

omg this girl is amazing why do people not believe that celebrities are asking her to draw them i mean they are just normal people, and this girl has pure talent #DrPhil

17 күн мурун
Kiran Dhamija
Kiran Dhamija

Gurl he didn't message her like seriously

16 күн мурун
Christopher Forester
Christopher Forester

she’s the cutest girl i have ever seen in my life

17 күн мурун
Azizan Awang
Azizan Awang

Please draw me

17 күн мурун
hunter of the Elements
hunter of the Elements

I don't care if she faked the text OK? I JUST WATN THENAME OF THE SONG PLEASE

17 күн мурун
That Guy Who Plays Games again
That Guy Who Plays Games again

The art is impressive, she didn’t need to ruin it with the whole fake dr Phil texting her story

17 күн мурун
Milou
Milou

@Dogmeat nah i dont think so but whatever

4 күн мурун
Dogmeat
Dogmeat

@Milou she was trying to bait her viewers into believing her🤦🏽‍♂️ that’s low down I disliked

4 күн мурун
Milou
Milou

@v o lol. well i think anyone with common sense can see that it was a joke

14 күн мурун
v
v

@Milou i know it’s pretty obvious, but some people believe it. there wasn’t sarcasm or anything that hinted it was a joke, just as i said

14 күн мурун
Milou
Milou

@v cmon the dms that he ‘sent’ to her😂😂 its obvious that it was meant as a joke

14 күн мурун
Cotten Barrel
Cotten Barrel

I was wondering if you could draw a rex bunny for me!?!?!?!?!

17 күн мурун
Jaycee Sheahan-Kahgegab
Jaycee Sheahan-Kahgegab

Wait what was the green stupiddd

17 күн мурун
Ava Cash
Ava Cash

uhm

17 күн мурун

Кийинки

Art Tik Toks I Wish I Made 🎨✨

27:24

Art Tik Toks I Wish I Made 🎨✨

Shiba Avenue

Көрүүлөр 589 миӊ.

TikTok Art that Makes Me Want to Draw 🎨✨

15:16

TikTok Art that Makes Me Want to Draw 🎨✨

PinkRamen

Көрүүлөр 1,9 млн

Israel Launches Military Offensive On Gaza. I 10 News First

4:18

Israel Launches Military Offensive On Gaza. I 10 News First

10 News First

Көрүүлөр 1,6 млн

Friends: The Reunion | Official Teaser | HBO Max

0:41

Friends: The Reunion | Official Teaser | HBO Max

HBO Max

Көрүүлөр 4,3 млн

World's Fastest Workers!

9:00

World's Fastest Workers!

Beast Reacts

Көрүүлөр 9 млн

Friday Night Funkin' but Different Characters Sings "Ugh"

1:30

Friday Night Funkin' but Different Characters Sings "Ugh"

Kiza Gameplays

Көрүүлөр 6 млн

alt drawings tik tok videos/alt dibujos de tiktok

09:35

alt drawings tik tok videos/alt dibujos de tiktok

mokaboyx

Көрүүлөр 739 миӊ.

Drawing Myself into Three Anime Screen Captures!

18:08

Drawing Myself into Three Anime Screen Captures!

Love2DrawManga

Көрүүлөр 916 миӊ.

How to Draw Hyper Realistic Eyes | Step by Step

51:01

How to Draw Hyper Realistic Eyes | Step by Step

RapidFireArt

Көрүүлөр 14 млн

My Old Sketchbooks

12:23

My Old Sketchbooks

Haminations

Көрүүлөр 4,2 млн

My oc in different apps 😳😃😩

00:31

My oc in different apps 😳😃😩

Adrianexe

Көрүүлөр 110 миӊ.

FUNNIEST DESIGN FAILS EVER

12:28

FUNNIEST DESIGN FAILS EVER

SSSniperWolf

Көрүүлөр 27 млн

Katy Perry - Electric

03:22

Katy Perry - Electric

Katy Perry

Көрүүлөр 8 млн

BY - BILLIE EILISH Photobook UNBOXING

14:59

BY - BILLIE EILISH Photobook UNBOXING

BumblePaca

Көрүүлөр 49 миӊ.

the entire history of minecraft, i guess

13:03

the entire history of minecraft, i guess

Sipover

Көрүүлөр 12 млн

Israel Launches Military Offensive On Gaza. I 10 News First

4:18

Israel Launches Military Offensive On Gaza. I 10 News First

10 News First

Көрүүлөр 1,6 млн

Friends: The Reunion | Official Teaser | HBO Max

0:41

Friends: The Reunion | Official Teaser | HBO Max

HBO Max

Көрүүлөр 4,3 млн

World's Fastest Workers!

9:00

World's Fastest Workers!

Beast Reacts

Көрүүлөр 9 млн

Friday Night Funkin' but Different Characters Sings "Ugh"

1:30

Friday Night Funkin' but Different Characters Sings "Ugh"

Kiza Gameplays

Көрүүлөр 6 млн