DJ Khaled - EVERY CHANCE I GET (Official Audio) ft. Lil Baby, Lil Durk

  • күнү жарыяланды 17 күн мурун

    DJKhaledVEVO

    узактыгы: 03:58

    Official audio for DJ Khaled feat. Lil Baby & Lil Durk “EVERY CHANCE I GET” off his KHALED KHALED Album

    KHALED KHALED ALBUM OUT NOW: DJKhaled.lnk.to/KHALEDKHALED
    Shop DJ Khaled Merch: DJKhaled.lnk.to/KhaledKhaled/wethebest
    Subscribe to DJ Khaled on KGcold: DJKhaled.lnk.to/subscribeYD

    Follow DJ Khaled
    Instagram: djkhaled
    Twitter: djkhaled
    Tik Tok: www.tiktok.com/@djkhaled
    Facebook: officialdjkhaled
    Website: www.djkhaledofficial.com/
    Lyrics:
    We the best music
    Another one
    DJ Khaled

    Scratched a million off my checklist 3 years ago
    Add 2 zeros to the 1 I’m in a different mode
    This my life I do what I want I be with different hoes
    You know the pick and roll I picked her up and sent her home
    I got rich I just we get em in and get em going
    You the traffic just got out I aint have to put em on
    We the ones who got the numbers who put the city on
    Its the middle of the Summer I got a hoodie on
    My demon time aint nothing nice
    I try not to wear nothing twice
    I came up off of shooting dice
    My lil brother aint living right
    My sister and them doing aight
    My cousin is still serving life
    Seen a robber rob a deacon
    I seen a preacher get caught for cheating
    I break the bank for one of my peoples
    I said I’m the one they didn’t believe me
    I showed them the facts none of ya need me
    Imma get cake as long as I’m breathing
    They making it hard this shit really easy

    HOOK:
    Imma turn up on a hater every chance that I get
    I want the biggest watch they got I don’t care if that shit hurt my wrist
    All these hoes fuck on lil zan I wish I would claim that bitch
    They get hard when they get guns we got a hood full of sticks
    Soon as they say we can’t come you know we run around that bitch
    You could miss me with that shit you know I live in the mix
    Money cars clothes and hoes
    You know I live in the mix
    Money cars clothes and hoes

    She think I’m a regular rapper I’m not
    One person come tell me we fucked you blocked
    Watch me run this shit to the tippidy top yea

    Keep going
    Put my kids in Givenchy
    She must think 1 + 1 is 3
    I can’t support you personally
    She dont got a mortgage moved in with a need
    These niggas be capping them cars be leased
    Youngest in charge I speak for the streets
    I would of naddy naddy they woke up a beast
    Struggle what made me we use to have water for dinner we didnt have nothing to eat
    Soon as I get on his ass they gonna look at me bad like damn you was fucking with me

    HOOK
    I’m from the trenches
    Nigga be tougher than that
    But really be there for attention
    Bitches be talking like they really rich
    But really be begging me under my pictures
    I give her 40 50 thousand cash to start up a business
    I spend that shit at the dentist
    I rather fuck her and pay her rent for a year just to get out of her feelings
    I’m in a lambo truck in my hood nobody gonna tell me shit
    Going to Cali I pick my weed for sure nobody gonna mail me shit
    Dice game crabs of ceelo I need cash don’t sell me shit
    Baby got its hood on smash you could tell you really rich
    Drop the low aint no room right now I took her to the o
    Then I pulled up on the lamb cause she a fan of boony mo
    I got the city on lock
    Fucking up all the opps
    I be around with 3 million dollars in jewelry
    im standing on all the blocks
    This an anthem mmmh hmmm
    Dropping the 6 in the phantom
    Black rolls truck with the all white seats remind me I’m sitting on panda
    All of my cousin she was a dancer
    All of my brother he was a scammer
    Sit on my lap cause I’m pulling her tracks I’m not far from the back cause she calling me handsome

    HOOK

    We The Best Music
    Another one

    (C) 2021 We The Best / Epic Records, a division of Sony Music Entertainment

    #DJKhaled #KHALEDKHALED #EVERYCHANCEIGET

Wildan Fawaid
Wildan Fawaid

WHAM WHAM WHAM

8 саат мурун
Tim Allen
Tim Allen

Lol Lil Durk went off🔥🔥🔥🔥💪✊👊

9 саат мурун
Jaëger U
Jaëger U

They snapped

11 саат мурун
John Doe
John Doe

Seeeeeeee this is what I’m talking about. This the type of music that makes me go from 65 MPH TO 110 MPH on the highway!!

12 саат мурун
Tyler V2
Tyler V2

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

12 саат мурун
whassup doc
whassup doc

Am I the only one that thought 3 6 mafia when the beat dropped?

22 саат мурун
Alberto Fredo
Alberto Fredo

This is muslim pray🤮

Күн мурун
Jaylen Marie
Jaylen Marie

🔥🔥🔥

Күн мурун
Corrine .
Corrine .

🔥🔥🔥💫

Күн мурун
Knxght
Knxght

I love this joint 🔥

2 күн мурун
Randy Duke
Randy Duke

Man my whole city playing this shit (Dayton oh)💥🌍⛽🔥🔥

2 күн мурун
lemonade mouth
lemonade mouth

bro this is heat right here

2 күн мурун
lemonade mouth
lemonade mouth

this song is fireeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

2 күн мурун
Justina Harrison
Justina Harrison

🔥🔥🔥🔥

2 күн мурун
Cat Rap
Cat Rap

Beat slaps 🔥 so does my parody tho

2 күн мурун
Zakai Prince of Power
Zakai Prince of Power

lionsawakened we are waking people up to the truth...stay woke...

3 күн мурун
Melgunz Da Realist 34
Melgunz Da Realist 34

I think lil durk bodied lil baby on this that my opinion

3 күн мурун
Austin Halladay
Austin Halladay

Swear you can hear lil baby chains when he spittin

3 күн мурун
Jasper Poole
Jasper Poole

Lil baby Nd Durk. Go harder than gunna Nd thug when they together

3 күн мурун
Michael Meagher
Michael Meagher

This song so fire I called the opps and squashed the beef

3 күн мурун
Mairo Gutierrez
Mairo Gutierrez

DIS SHIT IS HARD

3 күн мурун
dhdyrjfmenrydka
dhdyrjfmenrydka

I TOOK HER TO THE O !!!!

3 күн мурун
X.branxkn
X.branxkn

Song would’ve been better without khalid

3 күн мурун
Nova
Nova

Khaled explained and baby and durk understood the assignment 🔥😤

4 күн мурун
SoundScanKilla
SoundScanKilla

🤯 DAMN!!! 🤯 First song as a whole that really blows my mind this year! Can‘t stop playin. On repeat whole day. The energy ⚡️ in this song is incredible. What a hardcore hypnotic banger beat Tay Keith has produced... 🥵 brutal! Makes me wanna fight my neighbor for no reason 😈👊🏽😤😬😅

4 күн мурун
Eronda Elliott
Eronda Elliott

😂😂😂

3 күн мурун
Drip The best thing is said 1875k
Drip The best thing is said 1875k

King Von Homeboy my Turn up right now bro

4 күн мурун
Drip The best thing is said 1875k
Drip The best thing is said 1875k

Oooooo

4 күн мурун
spyderken
spyderken

Best song on the album

4 күн мурун
Elijah Tiawhan
Elijah Tiawhan

1:36

4 күн мурун
Cf Dawgg91
Cf Dawgg91

Khaled make music he can’t dance to lol 😂

4 күн мурун
Barroca Beats
Barroca Beats

Caraio essa ficou pesada...ANOTHER ONE

4 күн мурун
g5 venom
g5 venom

Slaps harder than the clap back from 2016

4 күн мурун
Jay Bryant
Jay Bryant

I'ma early 90s baby.. this right here bananas

4 күн мурун
Bull Cap
Bull Cap

Lil baby the GOAT

4 күн мурун
luvaquaa
luvaquaa

sheeshhhhhhh

5 күн мурун
HeatSeekerz1k
HeatSeekerz1k

Moneybag should be on this joint too

5 күн мурун
John Rosenberg
John Rosenberg

🔥🔥🔥🔥🔥👂👂👂👂💪💪💪💪👍👍👍👍

5 күн мурун
King Leo
King Leo

Idk what them old heads say too this better than jayz/nas shit

5 күн мурун
King Leo
King Leo

Man idk what y’all say and durk my guy 4L baby walked on him this song

5 күн мурун
Rayzer Ramon
Rayzer Ramon

This is a big fkin bannnnnger

5 күн мурун
IK
IK

imagine momeybag yo on this with them...

5 күн мурун
BABY ODEUS
BABY ODEUS

EVERY CHANCE I GET 😤🐐🔥

5 күн мурун
BannedfrxmTV
BannedfrxmTV

KEEP GOING

5 күн мурун
Mohd. Adnan
Mohd. Adnan

Imma nuke 🇮🇱 after this song!!!!

5 күн мурун
Alpha Beast17
Alpha Beast17

I think my ears died and went to heaven

5 күн мурун
kevooo
kevooo

0:58-1:11 best blueface bars!!!

5 күн мурун
Ryan Pringle
Ryan Pringle

👀👀

5 күн мурун
Mr Phillips
Mr Phillips

I love Planned Parenthood. Best thing the democrats have ever done for their slaves besides 3 strikes your out from Biden and Clinton

5 күн мурун
Tim Allen
Tim Allen

🔥🔥🔥🔥🔥

5 күн мурун
Bra92hma Ali
Bra92hma Ali

💗🤲🏻 شكرا يا الله

6 күн мурун
Daniel Deda
Daniel Deda

its the middle of the summer I got a hoodie on 🔥🔥🔥🔥

6 күн мурун
Burgeritto 24
Burgeritto 24

Dj Khaled saw lil baby was low on breath, and basically used his credit taking abilities full force against him😂😂

6 күн мурун
Suh Ron
Suh Ron

I actually see now why dj khaled a big deal shit here is a masterpiece 💯😈

6 күн мурун
Qase
Qase

Rn Ill be rich in 5 years driving in my Corvette blasting this song 🙏

6 күн мурун
Michael Sierra
Michael Sierra

🔥💯🔥

6 күн мурун
Salvador Sanchez
Salvador Sanchez

Legend has it lil baby is still going

6 күн мурун
4,000 ninjas with no vids
4,000 ninjas with no vids

What the actual fuck

6 күн мурун
Jessy Elevated
Jessy Elevated

It’s the middle of the summer I got a hoodie on

6 күн мурун
Jaylo1x
Jaylo1x

She must think 1+1=3 😂

6 күн мурун
Ace Jr
Ace Jr

It don’t do nun but get better & better y’all betta wake up !🥱

6 күн мурун
Big Dez
Big Dez

Hands down SOTY🔥🔥🔥

7 күн мурун
DONOS4DUBAI
DONOS4DUBAI

NBA 2K22 who wanna bet!? 😂

7 күн мурун
Speed Visualz
Speed Visualz

😂 yea

6 күн мурун
Lamar Lambo
Lamar Lambo

imma get cake as long as I’m breathing Now I want cake

7 күн мурун
Wuzhaniin
Wuzhaniin

Wuzhaniin

7 күн мурун
Angel Gonzalez
Angel Gonzalez

El unico Do aqui aahaaa

7 күн мурун
Brian Morris
Brian Morris

dopest song ever heard 🤯🤯🤯🤯😡😡😡😡😡

7 күн мурун
Adam Steuernagel
Adam Steuernagel

"Keep Goin"!!!!

7 күн мурун
Adam Steuernagel
Adam Steuernagel

This shit is straight gas🙏

7 күн мурун
Emily An
Emily An

You can literally hear his jewelry knocking against each other as he raps.

7 күн мурун
BornBroke-DieBallin
BornBroke-DieBallin

You can hear em cuz They rlly be boppin to dey shi 😭🔥

3 күн мурун
corey pena
corey pena

💀

4 күн мурун
John Rosenberg
John Rosenberg

As moneybagg yo says…BIG FACTS 🔥

5 күн мурун
Bleach Is the only option
Bleach Is the only option

Is this goofy really making salah to lil baby🤡

7 күн мурун
KinxoTV
KinxoTV

That nigga Travis hard aka Kinxo Ballin check out his music

7 күн мурун
Tiffany B
Tiffany B

Taye Keith beats so damn nice.. whew!!! 🔥🔥

7 күн мурун
Kobe Macc
Kobe Macc

I am not a huge fan of either Baby or Durk but this shit go crazy crazy

7 күн мурун
Emily An
Emily An

Scratch a million off my check list 3 years ago 🔥🤫🤷‍♂️

7 күн мурун
chris myers
chris myers

Durk murdered this track

7 күн мурун
Tif Washington
Tif Washington

This is RockStar status. These young men went in their bags for this one. Soul felt. FOR THE LOVE OF HIPHOP🖤

8 күн мурун
E Leggz
E Leggz

That beat tho.....🔥🔥🔥🔥🔥

8 күн мурун
NGA GAYBOI
NGA GAYBOI

this song makes me wanna run

8 күн мурун
TIMAR STUNNA MUSIC
TIMAR STUNNA MUSIC

https://youtu.be/bDbKRpjsek8

8 күн мурун
Lewis McDaniel
Lewis McDaniel

They punchin in..... mans wasn’t outta breath 😂

8 күн мурун
Ciara Whittington
Ciara Whittington

They get hard when they get guns we gotta hood full of sticks🐐💯Lil baby

8 күн мурун
Justin Freeman
Justin Freeman

this beat is fucking flames

8 күн мурун
Justin Freeman
Justin Freeman

this like the best song on the album

8 күн мурун
Mick Dorrian
Mick Dorrian

The new kendrick and cole 🙏🏼🔥

8 күн мурун
James Gambee
James Gambee

This beat thoooooooo

8 күн мурун
Kantrell Glover
Kantrell Glover

Omg baby went crazy Crip C 😭 dj khaled talm bout keep going

8 күн мурун
3.57 FTO
3.57 FTO

Scratch a million off my check list 3 years ago 🔥🤫🤷‍♂️

8 күн мурун
Like Linus
Like Linus

KEEP GOIN! Reminded me of when Jay Z told Freeway in his video. - WHAT WE DO-

8 күн мурун
Álvarez Valerio
Álvarez Valerio

Keep going!!!... ⏭⏭⏭

8 күн мурун
Raphaël Irminger
Raphaël Irminger

wtf is that little eeeeeee i am hearing on the beat... it makes the song unlistenable

8 күн мурун
Jonathan Aguilar
Jonathan Aguilar

This the song of the year 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 this is going platnium x2

9 күн мурун
Zarxy
Zarxy

This hard

9 күн мурун
TRnTH
TRnTH

1st Remix OUT NOW https://youtu.be/IUcQE3bBGw0

9 күн мурун
Patsfan1017
Patsfan1017

This song hard

9 күн мурун
T Amethyst
T Amethyst

This album about to go crazy this summer 🔥

9 күн мурун
Stella Stellare
Stella Stellare

I know I'm late with my comment even if I'm always happy about new songs from you. In all honesty I love, love, love the song. The beat is hot but it immediately reminded me of 21 Savage. Awesome work. Be peace with you & Fam 💜💙💚💛🧡☮☯️😘

9 күн мурун
VOORHEES TV
VOORHEES TV

This the one FACTS!!

9 күн мурун
imWindu
imWindu

shit is a fucking banger, khaled does it again faceass

9 күн мурун
ZayvieHD
ZayvieHD

Please GOD protect them both cuz they both Murdered this Track🔥🔥 Deadly Combo💪

9 күн мурун
Dylan Nguyen
Dylan Nguyen

21 on this beat would end everything

9 күн мурун
Calvin Hazelwood
Calvin Hazelwood

That was a mf sermon 👏 🙌 👌 to my soul. Allah

9 күн мурун

Кийинки

love race (The Ellen DeGeneres Show 2021)

4:04

love race (The Ellen DeGeneres Show 2021)

MGKVEVO

Көрүүлөр 315 миӊ.

H.E.R. - Come Through (Official Video) ft. Chris Brown

3:57

H.E.R. - Come Through (Official Video) ft. Chris Brown

HERMusicVEVO

Көрүүлөр 2,4 млн

Justin Bieber - Peaches ft. Daniel Caesar, Giveon

03:18

Justin Bieber - Peaches ft. Daniel Caesar, Giveon

Justin Bieber

Көрүүлөр 212 млн

Wants and Needs

03:13

Wants and Needs

Drake

Көрүүлөр 19 млн

Joyner Lucas & Lil Baby - Ramen & OJ

03:39

Joyner Lucas & Lil Baby - Ramen & OJ

Joyner Lucas

Көрүүлөр 8 млн

DJ Khaled - EVERY CHANCE I GET (Lyrics) Ft. Lil Durk, Lil Baby

04:39

Nicki Minaj, Drake, Lil Wayne - Seeing Green (Audio)

05:40

Nicki Minaj, Drake, Lil Wayne - Seeing Green (Audio)

Nicki Minaj

Көрүүлөр 4 млн

Migos - Straightenin (Official Video)

04:17

Migos - Straightenin (Official Video)

Migos ATL

Көрүүлөр 5 млн

love race (The Ellen DeGeneres Show 2021)

4:04

love race (The Ellen DeGeneres Show 2021)

MGKVEVO

Көрүүлөр 315 миӊ.

H.E.R. - Come Through (Official Video) ft. Chris Brown

3:57

H.E.R. - Come Through (Official Video) ft. Chris Brown

HERMusicVEVO

Көрүүлөр 2,4 млн