Kerstie Yenyen
Kerstie Yenyen

Ryujin❤😍❤😍❤😍❤😍

20 саат мурун
Ben Chou
Ben Chou

Shhhhhhh Guess who loves you, yeah, that’s right Do I show you, no, not I Where’s the mystery, it’s not time Get you close, I get you close then bam! In the dead of the night I’m a steal your heart away Oh you are gonna love me You won’t even know what hit ya till I’m baring my teeth ‘Cause I’m so good at playing the role I won’t be the first one to fold If loving you makes me a felon, whodunit who? You’ll never know Am I getting you, getting you just a little confused You know I never could, never could stick to all of the rules Well it’s finally, finally time to make up your mind Hope you’re ready, who knows what could happen in the night I’m the mafia Ma ma ma ma mafia ya ya We do it like a mafia (Ring ding ding ding ding ding) I’m the mafia Ma ma ma ma mafia ya ya We do it like a mafia Watch your back until the break of day Target in the night, you don’t even know Hit you like the mafia In the morning light, you don’t even know Hit you like the mafia Oscar worthy, got you fooled Playing innocent but I’m a wolf You don’t have the faintest clue I been planning for a while, baby all systems are go Better watch your, watch your heart ‘Cause you’re no match for me I’m a break in, break in, break in Like a caper movie (ready) Can you read my poker face Hit me, I’m raising the stakes Hurry up baby, catch me if you can, haha Am I getting you, getting you just a little confused You know I never could, never could stick to all of the rules Well it’s finally, finally time to make up your mind Hope you’re ready, who knows what could happen in the night I’m the mafia Ma ma ma ma mafia ya ya We do it like a mafia (Ring ding ding ding ding ding) I’m the mafia Ma ma ma ma mafia ya ya We do it like a mafia Hit you like the mafia Been moving slow undercover baby You know in the morning, I’m the last one standing, yeah yeah (MA) My lil’ game (FI) finishes tonight, (A) I’mma get ya I’m the mafia Ma ma ma ma mafia ya ya We do it like a mafia (Ring ding ding ding ding ding) I’m the mafia Ma ma ma ma mafia ya ya We do it like a mafia Watch your back until the break of day Target in the night, you don’t even know Hit you like the mafia In the morning light, you don’t even know Hit you like the mafia

20 саат мурун
João Pedro
João Pedro

a versão com inglês total não faz sentido pra mim

20 саат мурун
천서진발닦개
천서진발닦개

가사 너무 yg 스타일아니냐??

20 саат мурун
Lary Silva
Lary Silva

I'm in love for this outfits

20 саат мурун
Hamzah 8000
Hamzah 8000

This version is lit 🔥

20 саат мурун
two nil
two nil

is yuna maknae???..

20 саат мурун
Kerstie Yenyen
Kerstie Yenyen

Ryujin❤😍❤😍❤😍❤😍

20 саат мурун
Celyne Marinho
Celyne Marinho

These girls are so talented!

20 саат мурун
khyline Epres
khyline Epres

Ryujin baby 🤗

20 саат мурун
Kaye Andres
Kaye Andres

Why am I waiting for them to sing it in Korean :((((

20 саат мурун
luiza deotti
luiza deotti

I TOLD YALL LIA WOULD KILL IT I TOLD YALL

20 саат мурун
Aloha Jell Gempisao
Aloha Jell Gempisao

this hits different but damn as usual it is fire

20 саат мурун
bunny coca
bunny coca

the way lia looked at ryunjin in : 2:19 eqmlkhbndwgbjkn

20 саат мурун
teentitans0789
teentitans0789

Can we take a moment to appreciate the floor wow 🤯

21 саат мурун
Marly M
Marly M

Yay amazing!!!

21 саат мурун
Wassila Mansour
Wassila Mansour

qui est la avant le 1 million de vue 🙌

21 саат мурун
Tanmay Adhikary
Tanmay Adhikary

Good

21 саат мурун
AidanRLOW
AidanRLOW

u neber no

21 саат мурун
Nianda Aulia
Nianda Aulia

ITZY the Queen!!!!

21 саат мурун
Vander
Vander

Wooohoooo!

21 саат мурун
Meh
Meh

I’m satisfied cus it looks like their stylist got better fitted shoes for them. :)

21 саат мурун
MOA Jo
MOA Jo

Jyp pa cuando la vercion en español? 👁️

21 саат мурун
Lioness
Lioness

Yeji owned this comeback in every way possible. No one says it, because Midzys just love to shit on her work.

21 саат мурун
itsanu gaming
itsanu gaming

English version 😘😘😘

21 саат мурун
sushcut
sushcut

Solo falta la versión en español 👩🏼‍🦲

21 саат мурун
Kerstie Yenyen
Kerstie Yenyen

Ryujin❤😍❤😍❤😍

21 саат мурун
Eric Sandrio
Eric Sandrio

I was right it is charyeong 😎😎

21 саат мурун
Rosé_my life
Rosé_my life

Hit you like mafia Chaeryeong

21 саат мурун
Jen Tori
Jen Tori

Like 5000 times!!!!

21 саат мурун
kim lala
kim lala

THE BEST !!!!

21 саат мурун
Lara gabrielly
Lara gabrielly

⚠GENTE VAMOS FAZER ESSE CLIPE PERFEITO CHEGAR A 25 MILHÕES DE VIEWS⚠

21 саат мурун
세히
세히

얘네 진짜 멋있네.....

21 саат мурун
Lara gabrielly
Lara gabrielly

TUDO PERFEITO CLIPE,LETRA,FIGURINOS ITZY ARRASA DEMAIS💖

21 саат мурун
Daniela Joyce
Daniela Joyce

IF THERE ARE TEUMES, PLEASE STREAM "BOY". MAKE ITZY MVS AS AN INTERVAL.

21 саат мурун
lisa
lisa

Ryu nailed it🔥🔥🔥

21 саат мурун
Lara gabrielly
Lara gabrielly

COMO SEMPRE ITZY ARRASANDO❤

21 саат мурун
Lara gabrielly
Lara gabrielly

LINDAS❤

21 саат мурун